• Volwassenen - Preventie - "Kinderen kopiëren" (2003)
  • Volwassenen - Preventie - "Kinderen kopiëren" (2003)
  • Volwassenen - Preventie - "Kinderen kopiëren" (2003)

Volwassenen - Preventie - "Kinderen kopiëren" (2003)

Onderwerp: Preventie roken

Doel: Bewustmaking voorbeeldgedrag en verantwoordelijkheid bij de preventie van roken
Doelgroep: Ouders en opvoeders van kinderen van 9 tot 12 jaar
Middelen: Poster, advertentie, flyer, gezinsspel over (niet-) roken, stickervel

Reclamebureau: Muntz Effectonderzoek: TNS NIPO. Rapport evaluatie campagne Kinderen Kopiëren. Amsterdam: TNS NIPO, 2004.
Budget: €1.490.000
Bron: Jaarverslag 2003

* Opmerkelijk Pilot met onderzoek ging vooraf aan deze campagne.

I.v.m. invoering rookvrije werkplek per 01/01/2004