|
Jeugd - Preventie - "Ik rook niet ik sport" (1981, 1982, 1983, 1984, 1985)
Onderwerp: Preventie roken
Doel: Centraal stellen van het verband tussen niet-roken en een goede lichamelijke conditie. Doelgroep: 12- t/m 19-jarigen Middelen: TV-commercial, brochure, posters, advertentie, rook-nietsjek, opstrijkembleem, button, sticker, T-shirt, stripverhaal, showcard, sportfestijn i.s.m. zwembaden
Reclamebureau: BVH Effectonderzoek: Baan B. verslag en Evaluatie van de jongerencampagne Ik rook niet, ik sport 1983-1985. Den Haag: STIVORO, 1986. Budget: 118.700, 168.580, 347.000, 727.000, 645.000 gulden Bron: Jaarverslag 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986
*Opmerkelijk 1985: Eervolle vermelding van Vereniging van Erkende Reclameadviesbureaus (VEA) in het kader van de EFFIE-prijzen.
|